LearningDevLand Yayında!

İnsan kaynakları alanında profesyonel olarak çalışmaya başladığım günden bu yana bayağı bir mesafe kaydettim.Geçen süre içerisinde eğitim ve gelişim fonksiyonu bana daha bir yakın gelmiş ve ilgilenmeye başlamıştım.cropped-devlearningland3

Özellikle 2015 yılından itibaren eğitim ve gelişim üzerine daha çok güncel yayın ve etkinlik takip etmeye başlamıştım.2016 Aralık itibari ile de eğitim ve gelişim üzerine uzmanlaşma süreci içerisinde nihai şeklini verdiğim LearningDevLand‘ı nihayet hayata geçirdim.

LearningDevLand

Eğitim ve Gelişim üzerine çözümler üreten ve geliştiren bir bilgi platformu olmanın yanında nitelikli, kaynak teşkil edici içerik ve çalışmalarıyla eğitim ve gelişim alanının gelişmesine katkıda bulunmayı misyon edinmiştir.

Daha detaylı bilgi ve takip için LearningDevLand

Bir Cevap Yazın

