İşveren Markası Üzerine Faydalı Bir Kaynak

İşveren markası yönetimi, insan kaynaklarının en ilgi çekici fonksiyonlarından biri diyebiliriz aslında. Pazarlama, sosyal medya ve ik’nın mükemmel uyumu ve işbirliğiyle gelişen işveren markası yönetimini son yıllarda ülkemiz ik dünyasının da dikkatini çekmekte.

branding.Global anlamda eski olmasına rağmen ülkemizde daha iş sahalarına yeni girmiş olan işveren markası yönetimi ile ilgili  Türkçe kaynaklarda bu açıdan önemli bir yer teşkil etmekte.

Bu sebeple dir ki, son yıllarda işveren markası alanında dikkat çekici araştırmaları ve çalışmaları ile giderek sektörde  yıldızı parlayan İşveren Markası Stratejisti Merdiye Eker’in harikalude yazılarını derleyerek ilgili herkesin dikkatine sunmak istedim.

Kaynak teşkil etmesi açısından bu önemli derlemeye katkılarından dolayı değerli meslektaşım Merdiye Eker’e çok teşekkür ederim.

Kaynak : Merdiye Eker

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s