2014 Yılı Blog Performans Karnem

2013 yılından itibaren uygulamaya koyduğum ve geleneksel hale getirdiğim blog performans karnem ile ilgili ayrıntılı bir çalışmayı daha yeni bitirdim.Ayrıntıya fazla girmeden sizinde rahatlıkla anlayabileceğiniz bir şekilde bir tablo aracılığı ile özetleyerek siz değerli okurlarla da paylaşmak istedim.

Screenshot from 2015-01-07 19:07:24

Böyle bir raporu hazırlayarak hem blogumu hemde gelişim sürecimi de bir bakıma ölçme imkanı buluyorum. Blogum bu noktada elim kolum ayağım diyebilirim.

Hem akademik işlevi görüyor hemde kişisel ve mesleki gelişim sürecime inanılmaz derecede katkı sunuyor. Aynı zamanda kurumlar ve bireyler arasında sürdürülebilir ve etkin bir iletişim köprüsü görevini de görmekte.

Peter Drucker‘ın efsane olmuş bir sözünden hareketle,”Ölçemediğiniz hiçbir şeyi kontrol edemez,kontrol edemediğiniz hiç bir şeyi yönetemezsiniz.”

2014 yılı hedeflerini büyük ölçüde tutturmanın sevincini yaşıyorum aslında.Aylık ortalama 4 adet yazı ile hep karşınızda oldum.Bazı aylarda yazı adeti 6 ile 8 arasında seyretti.

Yazın hayatına başladığım yıldan itibaren pek de sayıya odaklanmadım.Sayıdan ziyade özgün ve nitelikli içerik üretmeye hep odaklandım.Keza daha çok içerik yayınlamak;bilgi birikimi, deneyim,araştırma,okuma,analiz ve yorum ile doğru orantılı aslında.

2014’te blog içeriği ile ilgili iki büyük değişiklik yaptım!

  • Bildiğiniz üzere bu blog insan kaynakları alanına hitap ediyor.İlişkisi olması açısından zaman zaman pazarlama ve sosyal medya ile ilgili yazılarda yayınlıyordum.

Şubat ayında somemarketingnotes adlı ayrı bir platform açarak pazarlama,sosyal medya ve crm üzerine yazılarıma bu platformda devam etme kararı alarak bu blogu daha tematik hale getirmeye çalıştım.

  • Kasım ayında ise blogumda tarz değişikliğine gittim.

Blogum genel itibari ile insan kaynakları yönetimi ile ilgili olunca ister istemez biraz teknik biraz da kurumsal jargon bolca girmekteydi.Kurumsal ağdalı dil ister istemez okuyucuyu sıkabilmekte hele de teknik terimler bolca varsa!Bu nedenle mesleki yazılar haricinde hayata ve insana dair konuları da iş hayatıyla bağlayarak içten bir üslupla işlemeye başladım.

2015 yılında da aynı tempo ve performansla,farklı proje ve girişimlerle de yazın ve gelişim yolculuğuma güçlü bir o kadarda başarılı bir şekilde devam edeceğim 🙂

 Ve siz değerli okurlar!

Koca bir sene boyunca karşınıza elimden geldikçe daha çok farklı konudan oluşan içeriklerle çıkmaya çalıştım. Zamanınızı ayırıp beni ve yazılarımı takip ettiğiniz,görüş,öneri ve pozitif geri bildirimlerinizden dolayı hepinize teşekkür ederim.

Blogumu takip eden,kişisel ve mesleki gelişimime katkı sunan,destekleyen ve motive eden herkese sonsuz teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

