Çalışan memnuniyet anketine bir de bu açıdan bakalım!

imagesVeriye sahip olmak önemlidir lakin analiz etmek,yorumlamak ve iş süreçlerine aktarmak da bir nebze olsun zaman alır.Bu noktada gözle görülebilen ve hissedilebilen sonuçlar iş süreçlerine daha hızlı yansımakla birlikte daha gerçekçi bir izlenim de yaratır.

Velhasıl asıl çalışan memnuniyet anketi;

  • Bir çalışan,her sabah işe neşeyle gelip aynı şekilde mesaisini tamamlayabiliyorsa,
  • İşini severek yapıyor ve bunu da iş süreçlerine ve performansına yansıtabiliyorsa,
  • Çalışma arkadaşları ve yöneticileri ile her zaman pozitif iletişim halindeyse,
  • Çalıştığı kuruma gönülden bağlanmışsa,
  • Dedikodu kültüründen,gereksiz tartışmalardan uzak kalıp çalıştığı kuruma ve iş süreçlerine yansıtabiliyorsa,
  • Çalıştığı kurum ve müşterileri arasında pozitif bir köprü oluşturabiliyorsa eğer

asıl çalışan memnuniyet anketi de aslında budur….

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s