Digital HR (Çeşitliliği Yönetmek – Managing Diversity) Konferansının Ardından İK Bloglarına Yansıyanlar

Merhaba değerli okuyucular

Kasım ayı içerisinde insan kaynakları alanına hitap eden bir çok mükemmel etkinlik düzenlendi.Bunlardan biri de geçtiğimiz günlerde düzenlenen Digital İK Konferansı idi.

Digital İK Konferansı 28 Kasım 2013 tarihinde “Çeşitliliği Yönetmek – Managing Diversity” temasıyla Salt Galata’da birbirinden değerli konuşmacı ve katılımcılar eşliğinde harika bir organizasyonla gerçekleşti.Öncelikle bu güzel etkinlikte emeği geçen başta Fatoş Karahasan,Müge Ateş ve değerli Digital İK ekibi olmak üzere katkılarıyla yer alan tüm konuşmacı ve katılımcılara çok teşekkür ederiz.digitalik

Bu güzel etkinliği sosyal medya aracılığı ile geçtiğimiz seneden beri bende ilgiyle takip etmekteyim.Geçtiğimiz seneyi şöyle bir  hatırlayacak olursak;Digital İK Konferansı,14 Eylül 2012 tarihinde “Sosyal Ağlar Çağında Yetenek Yönetimi ” temasıyla Sakıp Sabancı Müzesi The Seed’de  gerçekleşmişti.

Geçtiğimiz sene düzenlenen bu konferansla  ilgili konuşmacılara ait sunumları Digital İK kurumsal sitesinden veya Digital İK Youtube kanalından izleyebilirsiniz.

Konferansla ilgili program açıklanır açıklanmaz hemen içeriğine merakla göz atmış takip ettiğim isimleri görünce çok sevinmiştim.

Zira bu seneki konferansta konuşmacı olarak katılan,çalışmalarını ve yazılarını önemsediğim ve beğeni ile takip ettiğim başta Fatoş Karahasan olmak üzere,İrem Önal,İdil Türkmenoğlu gibi önemli isimleri  gerek sosyal medyadan gerekse Kasım ayı başında oturumlarına ik blogger olarak katılmış olduğum bir insan kaynakları etkinliğinden tanımaktaydım.

1459852_10200726255749050_1750902706_n Her ne kadar konferansa katılma fırsatı bulamasam da ik blogger olarak konferansta yer alan değerli arkadaşların Twitter’dan gün boyu süren görsel ve metinsel iletileriyle orada bulunmuş kadar oldum diyebilirim.Kasım ayı başında düzenlenen bir insan kaynakları etkinliğinde tanıma fırsatı bulduğum bu değerli arkadaşlardan bazıları Ali Cevat Ünsal,Hayati Arpacı,Banu Çakar,Sevim Demirel ,Coco Maya De Medina henüz tanışma fırsatı bulamadığım ama sosyal medyadan yakından takip ettiğim Seda Küçük,Burcu Yularcı,Nilüfer Koçyiğit,Duhan Gevren,Yüksel Erdoğan,Sezai Kayaoğlu sayesinde konferansla ilgili anlık gelişmeleri öğrenebilme fırsatı yakaladım. Katkılarından dolayı kendilerine blogum aracılığı ile çok teşekkür etmek istiyorum.digital ik

Bu arada gün boyu süren konferansla ilgili bende #digitalhr #digitalik hashtag tweetlerimle katkıda bulunmaya çalıştım.

Konferans bitimine doğru düzenlenen  panelle ilgili tweetleri okurken Digital İK’dan Fatoş Karahasan‘ın “Taşlar Yerinden Oynarken Digital Pazarlamanın Kuralları” ile Erdoğan Çalak-Ceren Çalak Koca’nın “7/24  Annelik Var mısın Sevmeye?” adlı kitapları kazandığımı öğrenince çok mutlu oldum.Doğrusu süpriz oldu çünkü beklemiyordum 🙂 Digital İK’ya buradan çok ama çok teşekkür ederim.

Bana ulaştırmak üzere değerli arkadaşım Ali Cevat Ünsal’ın hediye kitapları teslim alması ise anlamlıydı.Kendisine tekrar teşekkür ederim 🙂

Gelelim esas konuya;

Digital İK Konferansına katılan ik bloggerların izlenimlerini yansıtan yazılarına siz değerli okuyucuların kolayca ulaşabilmeleri için derlemeye çalıştım.

Unutmadan!

Konferansla ilgili izlenimlerini bizlerle paylaşan ik bloggerlara çok teşekkür ederiz 🙂

  • Coco Maya De Medina “HR Kronikleri”

Digital HR Konferansı- Çeşitliliği Yönetmek Digital Hr Konferansı 28 Kasım 2013 Tablet kullanıcısıyım tabii ki orada olacaktım. Ben de teknolojik çocuğum, ben de vay cenim( y kuşağı), benim de küçükken nintendo oyuncaklarım vardı, ben de komiğim, eyçar profesyoneliyim gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var? Ayrıca oğlak burcuyum…Devamı için

  • Hayati Arpacı “İK Hayati Arpacı”

Digital İK Konferansı : Çeşitliliği Yönetmek ve Dahil Etmek Kasım ayı insan kaynakları için en verimli geçen aylardan biriydi.  Bu ay, başlangıcı 21. İnsan Yönetimi Kongresi ile yaptık ve ayın sonunda 28 Kasım 2013’te Salt Galata’da gerçekleşen Dijital İK Konferansı ile taçlandırdık…Devamı İçin

  • Duhan Gevren

Digital İK / Digital HR Konu ne olursa olsun ilkler hiç bir zaman unutulmaz. Dijital İK’ da benim hayatımda unutulmayacaklar listesinde yerini aldı; 28 Kasım 2013 tarihi ile birlikte. Bana bu ilki yaşattıkları için Fatoş Karahasan ve Müge Ateş’e bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum…Devamı için

  • Ali Cevat Ünsal “İnsan Kaynakları Göleti”
Farklarımız Çeşitliliğimizden [Digital İK 28/11/2013]

İlk kez katıldığım Digital İnsan Kaynakları konferansının ana teması çeşitlilik ve eşitlikti.Sevgili Müge Ateş Ulusaler daveti sayesinde geldiğim bu konferansta bizzat kendisinden,seneye yapılacak olan etkinliğe de davet aldım…Devamı için

#digitalHR Konferans Twitter Notları

Konferans boyunca attığım Twitter notlarım…Devamı için

  • Seda Küçük

Digital HR Konferansı  : Çeşitliliği Yönetmek

Heyecanla beklediğim Dijital İK konferansı gerçekten heyecanla beklediğime değdi diyebilirim.Salt Galata’da gerçekleştirilen konferans birbirinden özel konuklarıyla renkli ve güzel geçti…Devamı için

  • Nilüfer Koçyiğit 

Çeşitlil(İK) ve Fark (Yar)atmak …Farklılıklara Kucak Açmak

Herkese merhaba,

28 Kasım 2013 perşembe günü katıldığım Dijital İK konferansındaki tüm pırıltılarını diğer blogger arkadaşlarımın da ( Ali Cevat ÜnsalCoco De Maya MedinaDuhan GevrenHayati ArpacıSeda KüçükYüksel Erdoğan) en güzel şekilde detaylandırarak paylaştığı gibi paylaşmak istiyorum…Devamı için

  • Yüksel Erdoğan 

Farklılıkları Konumlandırmak

Farklılık veya çeşitlilik, ilk bakışta karmaşık gibi görünse de yerinde ve değerinde yönetildiğinde sürdürülebilir bir başarıyı sağlıyor…Devamı için

  • Banu Çakar “Liderlik Ruhu”

“Ciddi görünmek için takım elbiseye ihtiyacınız yok!” – Dijital İK Konferansı İzlenimleri…

28 Kasım 2013 Perşembe günü, Dijital İK Konferansı’nı izlemek için Salt Galata’daydım. Mekanın bu sene Salt Galata olarak seçilmiş olması bence çok başarılıydı. Salt Galata’yı çok seviyorum. Atmosferi, sadeliği, kalitesi ile kesinlikle ayrışıyor…Devamı İçin 

Not : Konferansla ilgili yeni paylaşımlar yayınlandıkça bende eklemelerde bulunacağım.

Kaynak :

Linkler ve Logo Digital İK

Digital İK Konferans Anısına Çekilen Resimler (İK Blogger Arkadaşlardan)

Bir Cevap Yazın

