İpek Aral Kişioğlu’nu Tanımak ve Kaynağım İnsan’ı Keşfetmek

Bu bir teşekkür yazısıdır 🙂

Sayın İpek Aral Kişioğlu ve Kaynağım İnsan‘la ilgili bu yazıyı daha önce kaleme alacaktım ama doğru zamanı bekledim. Ta ki Türkiye İnsan Yönetimi Derneği’nin 04-06 Kasım 2013 tarihleri arasında Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Saray’ında düzenlendiği PERYÖN 21.İnsan Yönetimi Kongresine kadar.699fd5c959ef6693f7449922c5c7215c

Bu sene ilk kez katılmış olduğum #peryonkongre de İpek hanımla yıllar sonra ilk kez tanışma fırsatı yakaladım.Dolayısıyla artık bu yazıyı mutlaka yazmam gerektiğini düşündüm.

İpek hanımla kongre süresince  ara oturumlarda o yoğunlukta fırsat buldukça ve karşılaştıkça kısa sohbetlerde bulunmuştuk.Özellikle Yönetim Danışmanı Mehmet Sait Gözüm ile yaptığı keyifli ve bilgi dolu sohbete tanık oldukça İpek hanımı bir kez daha takdir ettim ve saygı duydum.

(Yönetim Danışmanı Mehmet Sait Gözüm ile ilgili Sayın İpek Aral Kişioğlu’nun ” İK Yöneticisi Ne Zaman Yönetim Kuruluna Girer?” başlıklı yazısını özellikle İK alanında çalışan ve insan kaynakları alanında kariyer yapmayı düşünenlere tavsiye ederim)

Sayın İpek Aral Kişioğlu İK Yönetim Danışmanı,Kaynagım İnsan Blogu sahibi ama aynı zamanda bir anne ve de  bilgi birikimi ve deneyimi ile de başarılı projelere imza atmış mükemmel bir iş kadını.

İpek hanımla sosyal medya üzerinden iletişim kurmamı sağlayan gelişme kariyer hayatıma adeta format attığım 2011 yılına denk gelmekteydi.Çalıştığım kurumdan ayrılalı bir kaç ay geçmişti.Mesleki bilgi düzeyimin yetersiz olduğunun bilincine ancak o zaman varabilmiştim ve sık sık yalpalamaya başlamıştım.Bir nevi büyük dalgalara yakalanmış bir gemi gibi sakin bir liman aramaktaydım.

Hatırladığım kadarı ile 2011 Aralık ayı idi.Linkedin üzerinden İpek hanımla iletişime geçmiş ilk başlarda iş arama süreci ve özgeçmiş ile ilgili değerli önerilerini almıştım.Sosyal medya üzerinden sürdürdüğümüz bu iletişim gittikçe kuvvetlendi ve sürekli olarak Kaynağım İnsan blogunu ve de konuşmacı olarak katıldığı etkinlikleri takip etmeye başladım.

Yazılarını ve çalışmalarını sürekli takip ettikçe kişisel ve mesleki gelişimime katkı yaptığını fark ettim.En önemlisi blog sevgisini aşılayarak sosyal mecraların eğitim ve kariyer amaçlı kullanımının farkına varmamı sağlamasıydı.

Değerli okuyucular;

Bugün sizlere blog aracılığı ile faydalı bilgiler aktarabiliyorsam eğer bunda İpek hanımın tavsiyeleri,bilgi birikimi ve deneyimlerinin etkisinin olduğunu  rahatlıkla söyleyebilirim.

İpek hanım aynı zamanda bugün insan kaynaklar alanında çalışan bir çok değerli insana (özellikle de genç arkadaşlara) blog kültürünü ve ik sevgisini aşılayıp,motive de etmiş,bir şekilde kariyer hayatlarında harika izler bırakmış müstesna bir kişiliğe sahip.

Buradan bilgi ve tecrübelerini bizlerden esirgemeyip paylaştığı,insan kaynakları alanına yüksek değer kattığı,sosyal mecralarda özgün içerikli paylaşımları ile zenginlik ve farkındalık yarattığı için Sayın İpek Aral Kişioğlu‘na çok ama çok teşekkür ederiz.

Kaynağım İnsan‘ı her zaman insan kaynakları akademisi olarak gördüm.Kaynağım İnsan platformunda İpek hanım bilgi ve tecrübelerini paylaştığı gibi insan kaynaklarına dair teorik bilgilerden uygulamalı örneklere,yerli ve yabancı mesleki kitap tanıtımlardan,etkinlik ve eğitimlere kadar özgün içerikli zengin görsel ve metinsel verilerle dolup taşmakta.(Bu arada geçtiğimiz ayın 9’unda Kaynağım İnsan 4 yaşını doldurdu.Nice paylaşımlarla dolu senelere 🙂 )

İnsan kaynakları bölümünü okuyan bir öğrenciyseniz,bir kurumda yönetici pozisyonda çalışıyorsanız,insan kaynakları alanında kariyer yapma düşüncesindeyseniz ve de iş arama sürecinde bulunan bir adaysanız eğer hala Sayın İpek Aral Kişioğlu‘nu tanımadıysanız mutlaka Kaynagım İnsan’ı ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

Konuşmacı ve moderatör olarak katılmış olduğu farklı etkinliklerde ki  Sosyal Medya ve İnsan Kaynakları,  Mülakata Davetlisiniz ,Sosyal Medya Nereye  sunumlarını izleyerek görüş ve düşüncelerinden de ayrıca yararlanabilirsiniz.

Saygılarımla

Kaynak : Kaynağım İnsan

5 thoughts on “İpek Aral Kişioğlu’nu Tanımak ve Kaynağım İnsan’ı Keşfetmek

  1. Sevgili Gökhan,

    Ne diyebilirim? Çok şaşırdım, çok duygulandım, çok mutlu oldum. Yazdıklarınla geri bildiri almak ve takdir edilmenin kıymetini, önemini bana bir kere daha gösterdin.

    Kaynağım İnsan sayesinde pek çok pırıl pırıl insana ulaştım. Sen geliştirdiğimiz gelişim ve katılımcılık odaklı diyalog ile benim için bambaşa bir yere sahipsin.

    Kaynağım İnsan sayfalarındaki yorum bölümlerindeki katkıların sadece beni değil, bütün okuyucuları da etkiliyor.

    İyi ki varsın, sevgilerimle,

    İpek Aral Kişioğlu

  2. Rica ederim İpek hanım.Uzun zamandır planladığım bu yazıyı okuyucularla ve sizinle de paylaşmak istedim.

    Kaynagım İnsan’ı okumak,bilgim ölçüsünde yorumlarımla yer almak,size ve değerli okuyucularınıza bir nebze de olsa katkı sunmak gerçekten harika bir duygu.

    Sizi tanıdığım için kendimi gerçekten şanslı hissediyorum.Bu yazı aracılığı ile de teşekkür etmeyi bir borç bildim 🙂

    Değerli yorumunuzla bu yazıya apayrı bir zenginlik kattığınız için size ayrıca teşekkür ederim.

    İyi ki sizde varsınız.

    Saygı ve sevgilerimle

  3. Geri bildirim: Teşekkür Ederim | Kaynağım İnsan

Bir Cevap Yazın

