PERYÖN 21.İnsan Yönetimi Kongresine Dair İK Bloggerların İzlenimleri

Türkiye İnsan Yönetimi Derneği’nin 04-06 Kasım 2013 tarihleri arasında Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Saray’ında düzenlendiği PERYÖN 21.İnsan Yönetimi Kongresi  ile ilgili ik bloggerların izlenimlerini ve görüşlerini yansıtan paylaşımlar yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı.images

Bende bu sürece bir yazımla katkı sunmaya çalıştım.

Bu yazımda ik blog paylaşımları mümkün oldukça derlemeye çalıştım.

Paylaşımları derlemekte ki amaç;

Değerli ik blogger arkadaşların zaman ve emek harcayarak kongre ile ilgili izlenimlerini yansıttıkları paylaşımları  bir arada toplayarak okuyuculara ve insan kaynakları ile ilgili herkese kolaylık ve fayda sağlamak. 

Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen  #peryonkongre ile ilgili zengin içerik oluşturan ve paylaşan tüm değerli ik bloggerlara teşekkür ederiz. 🙂

Değerli okuyucular !

Alın bir fincan çayınızı veya kahvenizi,yaslanın arkanıza keyifle kongre ile ilgili birbirinden güzel paylaşımları okumaya başlayın 🙂

  • Aydan Çağ (Çağın İnsan Kaynakları) 

Çağın İnsan Kaynakları PERYÖN İK Blog Ödülleri Birincisi Oldu 🙂

06 Kasım 2013 tarihinde açıklanan PERYÖN İK Blog Ödülleri’nde Çağın İnsan Kaynakları birinci oldu Yaşadığım mutluluğun, heyecanın tarifi yok…Devamı için 

21. PERYÖN İnsan Yönetimi Kongresi’nden Geriye Kalanlar

5-6 Kasım tarihlerinde gerçekleşen 21. PERYÖN İnsan Yönetimi Kongresi’ne beni davet eden PERYÖN ekibine öncelikle çok teşekkür ederim…Devamı için 

Müge Arslan

Bu Blog PERYÖN İK Blog Yarışmasında Finalist Oldu

PERYÖN – İnsan Yönetimi Derneği bu yıl bir ilki gerçekleştirdi ve İnsan Kaynakları alanındaki bloglar arasında bir yarışma düzenledi. 6 Ekim – 11 Kasım tarihleri arasında gerçekleşen oylamada 21 blog yarıştı…Devamı için

Saygı Günenç

VE PERYÖN İK BLOG ÖDÜLÜNÜ SIZ DEĞERLI DOSTLARLA BIRLIKTE HAK EDEREK ALDIK…

PERYÖN bir çok meslektaşımın ve iş dünyasının profesyonellerinin bulunduğu harika bir organizasyon gerçekleştirdi.  Uzman isimlerle bir araya gelmek son derece keyifliydi. İnsan Yönetimi ödüllerinin yanında tabi ki heyecanla beklediğimiz İK Blog Ödülleri’de açıklandı 🙂 …Devamı için 

  • Gülsün Müftügil (İK Burada)

PERYÖN 21.İnsan Yönetimi Kongresi Ardından;

Bu hafta başı 2 gün üst üste Peryön’ün 21. İnsan Yönetimi Kongresindeydik. Peryön bu yıl güzel bir fikirle çıkmıştı karşımıza kongre öncesi program düzenleme kılavuzu sayesinde daha az koşturmalı daha az yorucu bir 2 gün geçirdik.Devamı için

  • Bahar Beyaznar

Kongrenin Ardından

 Her yıl olduğu gibi bu yıl PERYÖN tarafından İnsan Yönetimi Kongresi’nin 21.si gerçekleşti.Oturumlarla ilgili dinlediklerimi ve düşüncelerimi diğer yazılarımda paylaşacağım ancak ilk olarak bu yılki farklılıklardan bahsetmek istiyorum…Devamı için 

Kongre İzlenimleri

Daha önce kısa bir yazı ile düşüncelerimin bir kısımın paylaştığım 21. PERYÖN İnsan Yönetimi Kongresinin artıları ve eksileri ile bana hissettirdikleri… İlk gün heyecan dolu uyanıp Lütfi Kırdar’ın yolunu tuttum…Devamı için

  • Canel Gürgen (Canel’in Akıl Defteri) 

21. PERYÖN İnsan Yönetimi Kongresinin Ardından; Gözler “2016 Dünya İnsan Yönetimi Kongresi”ne Doğru Ufukta – 1

Bugüne kadar katıldığım kongrelerden en özeli oldu 21. Peryön İnsan Yönetimi Kongresi, çünkü altı aylık blogum ile özel davetli olarak katıldım. İlginç bir şekilde bu durum “ev sahibi” gibi hissettirdi. Bu enerji ile tüm bloggerlar ile birlikte olmak, eski dostları görmek, bilgi tazelemek, bol bol düşünmek, çıkarımlar yapmak oldukça keyifliydi. Devamı için 

21. PERYÖN İnsan Yönetimi Kongresinin Ardından; Gözler “2016 Dünya İnsan Yönetimi Kongresi”ne Doğru Ufukta – 2

İki gün boyunca içtenlikle ilk 3’e koyacağım sunumlardan biri Unida kurucu ortağı duayen İK cı Saide Kuzeyli şüphesiz. Nasıl samimi, nasıl dürüst, nasıl eğlenceli! Sunuma girmeden evvel bir an için bile “acaba bu oturuma katılsam mı” dediğim için üzgünüm! Devamı için 
  • Merve Karaalioğlu (HR Road) 

HERKES YAZDI BİR BEN YAZAMADIM: PERYÖN 21. İNSAN YÖNETİMİ KONGRESİ

Herkes yazdı bir ben yazamadım, stres oldum :). Kongrenin etkisini hala iliklerime kadar hissediyorum çünkü. Tek bir paragrafla özetlenecek ya da tek bir yazı ile geçiştirilecek iki gün geçirmedim çünkü. Olaylı İstanbul inişlerimi bana unutturacak kadar, en az geçen seneki kadar güzel bir zaman yaşadım çünküDevamı için

Toplum Mühendisliği

“Toplum Mühendisliği”… Ne güzel bir kavram. Aslında kongrede ilk katılabildiğim oturum olan Prof. Dr. Heike Bruch’ın anlattıklarıyla yazılarımın açılışını yapacaktım ama Hürriyet’te gördüğüm Evrim Kuran’ın röportajı fikrimi değiştirip beni bu yazıyı yazmaya sevk etti…Devamı için

Lider Enerji

Peryön 21. İnsan Yönetimi Kongresi’nde de, enerjiler üzerine konuşan Prof. Dr. Heike Bruch’ın oturumu ile açılışımı yaptım. Kendisi kurumsal enerjilerden bahsederek kurum içerisinde çalışanların enerjisi ile başarının doğru orantılı bir denklem olduğundan bahsedip durdu… Devamı için 

  • Hayati Arpacı (İK Gönüllüsü)

Heyy, 21. İnsan Yönetimi Kongresi’nden “Bişi” Anlatacağım!

Merhaba,Bu yazımda PERYÖN 21. Ulusal İnsan Yönetimi Kongresi’nden sizlere “bişi”ler anlatacağım. Kafanızdaki şeyleri okuyor gibiyim ama bu sefer konu ne işe alım ne performans değerlendirme ne de insan kaynakları…Devamı için

21. İnsan Yönetimi Kongresi’nden Geriye Kalanlar

PERYÖN tarafından düzenlenen 21.İnsan Yönetimi Kongresi 5-6 Kasım tarihleri arasında Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşti. İlk defa geçen sene katılma fırsatı bulduğum kongrede bu sene de aynı heyecanı yaşadım. Öncelikle davetlerinden dolayı Özlem Helvacı Kılıç ve Yiğit Oğuz Duman’a teşekkür ederim…Devamı için 

  • Ali Cevat Ünsal (İK Amatörü) 

Peryön Kongresi 1. Gün PERYÖN 21. İNSAN YÖNETİMİ KONGRESİ 04-06/KASIM/2013 (1. GÜN)

Herkesin merak ve heyecanla beklediği Avrupa’nın en büyük kongresi güzel ve muhteşem arası bir hava da gerçekleşti. Birçok konferans ve seminere katılmama rağmen bunun yeri çok farklıydı. Ve öyle güzel bir süreç geçirdim ki, tadından yenmez…Devamı için 

Peryön Kongresi 2. Gün PERYÖN 21. İNSAN YÖNETİMİ KONGRESİ 04-06/KASIM/2013 (2. GÜN)  

Konferansın son günü malum İstanbul trafiğini düşünerek çok erken bir saatte yola koyuldum. Erken bir şekilde kongre alanı olan Lütfi Kırdara ulaştım. Geldiğimde blogger lar toplanıp çeşitli konularda sohbet ettik. Tabi yanımızda büyümüz ve öncümüz İpek Aral Kişioğlu vardı…Devamı için 

  • Türker Okay

21. PERYÖN İNSAN YÖNETIMI KONGRESI/1

Yolculuk başlasın…

Bu sene yirmi birincisi düzenlenen Peryön İnsan Yönetimi Kongresi’ne Peryön’ün davetlisi olarak ilk kez katıldım. Beklemeyi ve bekletmeyi hiç sevmediğimden dolayı olabilecek en ideal saatte Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’ni bulmuştum ama malum İstanbul trafiği! Kimse yokken standları sakin sakin dolaştım, hatta bi’ ara “backstage check” bile yaptım…Devamı için 

21. PERYÖN İNSAN YÖNETIMI KONGRESI/2

İkinci gün İK Blog Ödülleri açıklanacağı için bütün blog yazarları için ayrı bir öneme sahipti. Devamlı yazılarını okuduğum, sosyal medya üzerinden iletişim kurduğum/kurmadığım blogger ile tanışma fırsatı elde ettiğim için aslında ben ödülümü almıştım;) …Devamı için 

İK BLOG ÖDÜLLERI VE BLOG YAZARLARI

Öncelikle kendimi evimde gibi hissettiren bütün blog yazarları arkadaşlarıma teşekkür ederim. Çoğunu uzun zamandır takip edip yazılarını okuyordum, bi kısmıyla twitter üzerinden iletişim halindeydim. Hepsi ile ilk kez yüz yüze gelmeme rağmen hiç yabancılık çekmeden 2 güzel günü beraber geçirdik…Devamı için 

  •  Çiğdem Özdemir Evren 

PERYÖN 2013 Kongresi’nden Çıkarımlarım

Kongreleri her zaman eğitimden daha faydalı bulurum kendi adıma. Dinamik, sadece gözlemle bile çok öğrenilen, pek çok perspektif sağlayan ilham kaynaklarımdır kongreler. 5-6 Kasım 2013 tarihlerinde düzenlenen PERYÖN İnsan Kaynakları kongresi de bu anlamda yine çok besleyici geldi bana…Devamı için 

  • Sevim Demirel 

21.Peryön İnsan Yönetimi Kongresinin Ardından

Bir yıl aradan sonra yine sevgili Özlem Hanım’ın davetlisi olarak yerimizi aldık kongrede.  Buradan da tüm ekibe emekleri için teşekkür etmek istiyorum. 2016’da Dünya İK Kongresi için başarılar diliyorum.İlk gün trafik yüzünden geç kaldığım için kırmızı halıdan geçemedim:)  Geçen yıla göre katılımın daha fazla olduğunu gördüm…Devamı için

  • Serhat Levent Kahyaoğlu (Renkli İK)

21. PERYÖN İNSAN YÖNETİMİ KONGRESİ – GENEL BAKIŞ

Alkışlar, alkışlar, alkışlar… Her yerden alkış sesleri, spotlar yanıp sönüyor, bir saniye. O da ne! Sahnenin arkasındayız sanırım. Karşılama görevlileri bize eşil ediyor, lütfen gülümseyin diye seslenen iki üç fotoğraf görevlisi ve sahneden salona giriş anımız. Şaşkınlıkla karışık yüzlerimiz de harika bir gülümseme ve kesinlikle kendimizi ilk andan çok özel hissederek giriş yapıyoruz Anadolu salonunda gerçekleşen oturuma.Böyle başladı 21. Peryön İnsan Yönetimi Zirvesi. Devamı için

Kaplanları Ehlileştirmek – Jim Lawless

21.Peryön İnsan Yönetimi kongresinde Jım LAWLESS ‘Cesur ve kararlı ol! Zincirlerini kır!’ sunumuyla bizimleydi.

Taming Tigers kitabının yazarı JIM LAWLESS. Kitabı çok yakında Türkçe olarak raflardaki yerini alacak.

Şunu belirtmekte yarar var, TAMING TIGERSS teorilerini denemek için LAWLESS, Britanya’nın en derin serbest dalgıç’ı haline geldi ve tek bir nefes ile 100 metrelik bariyerden daha derine dalan ilk Britanyalı oldu. Cesur ve kararlı ol derken sadece lafta kalmayan biri olduğunu bilmek yazının devamını okumanız için sanırım iyi bir neden :) Devamı için

  • Banu Çakar (Liderlik Ruhu)

“Bir şeye kendinizi adadığınızda artık geri vitese atamazsınız!” – 21.Peryön Kongre İzlenimleri…

2012 yılının Aralık ayında, bu seneki kongrenin fikir sinerjisinin yapıldığı Peryön tarafından yapılan toplantıya katılmıştım. Gruplar haline çalışarak, bir hafta önce gerçekleşen 21.Peryön Kongresinin konu, vizyon, konuşmacı…vs. önerilerini tartışmış, konuşmuş ve değerlendirmiştik. O toplantıda gruplardan çıkan fikir ve/veya vizyonların değerlendirilmiş olduğunu öngörerek, bu kongreye katıldım…Devamı için

“Herkes aynı şeyi düşünüyorsa, orada hiç kimse farklı düşünmüyor demektir.”

Türkiye’de, bu sene bir ilk ile Peryön’ün hayata geçirmeyi kabul etmesiyle, İnsan Kaynakları Blog yarışması düzenlendi. Peryön’e ve Sn.Özlem Helvacı Kılıç’a önerimi/fikrimi hayata geçirdikleri için bir kez daha teşekkür ediyorum. 1.liği kazanan Aydan’ı (Çağın İK) ve diğer finalistleri (Saygı Günenç ve Müge Arslan) bir kez daha tebrik ediyorum.Nerden başlasam, nasıl anlatsam diye bir süre düşünerek yazmaya başladım…Devamı için

  • Mehmet Eronat 

Kongrenin ardından aklımda kalanlar…

Geçtiğimiz hafta 4-5-6 Kasım tarihlerinde Peryön tarafından gerçekleştirilen 21.İnsan Yönetimi Kongresi, Türkiye’nin tüm insan kaynakları profesyonelleri ile alanlarında başarıyı yakalamış profesyonelleri düzenlenen oturumlarda bir araya getirdi. Türkiye’nin insan yönetimi alanında düzenlenen en büyük ve  en önemli organizasyonlarından biri olduğunu düşündüğüm kongrenin tüm oturumlarını yazmaktansa dikkatimi çeken oturumlar ve konular hakkındaki görüşlerimi paylaşmak isterim...Devamı için

Selin Yetimoğlu 

Asla Yapamayacağını Düşündüğün Şeyi Yap! Kaplanları Evcilleştir!

Twitter’dan takip edenlerin bildiği gibi geçen hafta 21. Peryön İnsan Yönetimi Kongresi’ndeydim. Geçtiğimiz seneki kongrenin ardından yaptığım gibi, yine etkileyici ve bilgilendirici bulduğum oturumlarda aldığım notları, sonrasında konuyla ilgili yaptığım araştırmalar ve yorumlarımla harmanlayarak birer birer paylaşacağım. Ancak öncelikle genel olarak kongrenin atmosferinden kısaca bahsetmek istiyorum…Devamı için

Cengiz Çatalkaya (Yetenek ve Kariyer)

Peryön İnsan Yönetimi Kongresi – İlham verenler,notlar…1

Artık geleneksel hale gelen Peryön İnsan Yönetimi Kongresi bu yıl da oldukça dolu bir programla geçti. 3 gün süren zirvenin 1. günü çalıştaylarla geçti. 2.ve 3. gün ise kongre oturumları vardı. Program çok yoğundu,hem görüşecek çok kişi, hem dinleyecek çok oturum vardı. İK Blog yazarları bu sene çoğalmıştı. Çoğu ile konuşma fırsatımız oldu. Yazılarındaki gibi çok güzel insanlar hepsi…Devamı için

Peryön İnsan Yönetimi Kongresi – İlhan verenler,notlar…2

Peryön Kongresi hakkındaki notlarımın bir kısmını daha önceki yazımda paylaşmıştım. Geri kalan notları bu yazıda paylaşacağım. Linkedin ve İdil Türkmenoğlu bu yazının konusu olacak..Devamı için 

İpek Aral Kişioğlu (Kaynağım İnsan) 

İK Yöneticisi Ne Zaman Yönetim Kuruluna Girer?

Sizde de olur mu?

Kongre biter, aradan zaman geçer.Bütün konuşmacılar etkisini kaybeder ama biri sanki dün konuşmasını dinlemişcesine hafızanızda canlı kalır.Şu an düşündüğümde, benim için 21. Peryön İnsan Yönetimi Kongresi’nin unutulmazı Yönetim Danışmanı Mehmet Sait Gözüm‘dür…Devamı için 

Not : Yeni paylaşımlar oluştukça bende  eklemelerde bulunacağım.

5 thoughts on “PERYÖN 21.İnsan Yönetimi Kongresine Dair İK Bloggerların İzlenimleri

  1. Geri bildirim: Asla Yapamayacağını Düşündüğün Şeyi Yap! Kaplanları Evcilleştir! | selinyetimoglu.com

  2. Geri bildirim: Peryön İnsan Yönetimi Zirvesi - İlham verenler,notlar... 1 | Yetenek ve Kariyer

  3. Geri bildirim: İK Blog Ödülleri ve Blog Yazarları | Türker Okay

Bir Cevap Yazın

