Mesleki Kütüphaneniz Var mı?

Mesleki bilgilerimi geliştirmek üzere bundan bir sene önce sosyal medyayı düzenli olarak kariyer ve eğitim amaçlı olarak kullanmakla başladım.Sosyal medya kanallarından bloglara,canlı olarak yayınlanan zirve ve etkinliklerden,videolara kadar geniş bir yelpazede sınırsız bilgiye ve alanında başarılı insanlarla etkileşimde bulunmaya çalıştım.Bununla da yetinmeyip kişisel blogumu açarak özgün içerikli yazılarımla edindiğim bilgileri değerli okuyucularımla paylaşmaya başladım.

Mesleki kitaplar konusuna gelince ;mesleki kitap okuma alışkanlığım İK Yönetim Danışmanı aynı zamanda Kaynagım İnsan Blogu sahibi sayın İpek Aral Kişioğlu’nun makale ve sunumlarını 2011 yılından itibaren yakinen takip ettikten  sonra başladı diyebilirim.

Dünya hızla değişiyor ve tabi iş hayatı da bu süreçten nasibini almakta.Hangi sektör olursa olsun değişimi yakalamak, yeni yaklaşımlar ve yeni sistemleri öğrenmek,özümseyerek iş hayatımıza da katma gereksimini duymaktayız.

Genelde mesleki bilgilerimiz okuldan kalmadır.Özellikle yeni mezun arkadaşların iş hayatında atıldıklarında karşılaştıkları sorunların başında okulda öğrendikleri teorik bilgiler ile uygulama arasında derin farklılıklar bulunmaktadır.Mesleki gelişimin odak noktası aslında sürekli bilgi ve deneyimlerin güncellenmesidir.

Bu sebeple alıp,okumak ve paylaşmak üzere mesleki kütüphanemle ilgili şöyle küçük bir liste yaptım;

İnsan kaynakları,liderlik,sosyal medya ve pazarlama alanlarıyla ilgili olarak şimdilik okumak üzere böyle bir liste hazırladım.Okudukça hem kitap tanıtımını yapacağım hemde yorumlarımla katkı sunmaya çalışacağım. 🙂

Bir Cevap Yazın

