Yepyeni Bir Kariyer ve İnsan Kaynakları Blogu (Kariyer-Destek.com)

kariyerdestek

Bu yazımda siz değerli okuyucularıma yayın hayatına daha taze başlangıç yapan Kariyer-Destek.com‘dan bahsetmek istedim. Tanıtacağım bu blogun baş mimarı İnsan Kaynakları Uzmanı Sayın Sevgi Çeşmeli’dir.

Sevgi Hanımla sosyal medya üzerinden uzun bir süre önce tanışmıştım.Kendisi insan kaynaklarına gönül vermiş,mesleğine tutkuyla bağlı,kariyer hayatında başarılı işlere imza atmış bir hanımefendi.Bir kaç ay önce bana sevinç ve heyecanlı bir şekilde  farklı bir platform kuracağından bahsetmişti.Projesini duyunca bende heyecanlanmıştım zira sosyal medya dünyasına  mesleki/ücretsiz kariyer desteği sunan yepyeni bir  blog geliyordu.

Bu arada kısa bir süre önce bana  nazik bir teklifte bulunarak bu platformda yazılarımla sürekli yer almamı istemişti. Bende mesleğine ve kişiliğine karşı duyduğum saygı sonucu büyük bir mutlulukla kabul ettim.

Bundan sonra yazılarımla sürekli olarak bende Kariyer-Destek platformunda yer alacağım.

Buradan kendisine beni de Kariyer-Destek platformunun bir parçası yaptığı için ona çok ama çok teşekkür ediyorum.

Kısaca Kariyer-Destek Platformunu tanıtacak olursak;

Kariyer-destek.com bloğumuz uzun zamandır alt yapısı oluşturulduktan sonra, kısa bir süre önce yayın hayatına başlamış olup gönüllü (Sosyal Sorumluluk Buluşması) kapsamında farklı yapısı ve hizmetleri ile iş dünyası, insan kaynakları, kariyer ve eğitim sektörlerine yönelik faaliyet gösteren kariyer destek bloğudur.

Yeni Mezun, İş arayan ve İş hayatında aktif olarak çalışan adayların iş bulma sürecinde destek olmak, bireysel farkındalıklarını geliştirmek, mesleki ve kişisel gelişimlerine de yön vermeyi amaçlamaktadır.

Kariyer-destek.com üzerinde sektöründe öncü kişilerin çok özel paylaşımları, makaleleri, tavsiyeleri gibi birçok alanda iş dünyasına dair yeni ve güncel gelişmeleri yüzlerce adaya ulaştırmaktadır.

Aynı zamanda yeni mezun adaylarımıza kariyer rotalarını daha bilinçli oluşturmaları ve iyi başlangıçlar yapmaları konusunda gönüllü kariyer desteği sağlamaktadır.

Kariyer- destek.com’un Çıkış Hikayesini de sizlerle paylaşmak istedik.

Dört Yapraklı Yonca bütün kültürlerde iyi şansın sembolüdür. Yoncanın dört yaprağının da ayrı bir anlamı vardır.

Birinci yaprak Ümidi,

İkincisi her şeye olan İnancı,

Üçüncüsü her şeye olan Aşkı, Sevgiyi,

Dördüncü yaprak ise Şansı simgeler.

Kariyer-destek.com aracılığı ile Kariyer Yoncanızın, iş hayatınız boyunca ilerlediğiniz her alanda ışığınız olması dileğiyle…

Kariyer-Destek.com’a ve  Sevgi Hanıma buradan hoş geldin diyor uzun soluklu yayınları,hizmetleri ve başarıları ile  daha iyi yerlere gelmelerini temenni ediyorum.

Saygılarımla

Bir Cevap Yazın

