İnsan Kaynakları Zirvesi 2013’e Dair İK Bloggerların İzlenimleri

13-14 Şubat tarihleri arasında İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayında MCT Danışmanlık’ın bu sene 18.’sini düzenlediği  İnsan Kaynakları Zirvesine katılan değerli İK Bloggerların farklı izlenimlerini yansıtan paylaşımlarını son yazımda topluca yayınlayacağımı söylemiştim.

Zirveyi kaçıranlar,zirve hakkında detaylıca bilgi almak  isteyenler için farklı izlenimleri  yansıtan insan kaynakları blog paylaşımlarına daha kolay ulaşılabilmeleri  adına böyle bir çalışmada bulundum.

Paylaşımlarını bizlerle paylaşan değerli İK Uzmanı arkadaşlara sonsuz teşekkürler…

Hadi  o zaman buyrun keyifle ve dikkatle okumaya..

  • Banu Cakar – (www.banucakar.com) – (www.liderlikruhu.com)

MCT İK Zirvesi…Gittim,Gördüm,Yazdım

13-14 Şubat tarihlerinde MCT İKZirvesi gerçekleşti. Zirvenin bu seneki teması “Enerjiyi Yaratanlar: Hareket, Dönüşüm, Güç” idi. İki gün hayli yoğun bir programla tamamlandı. Bir çok değerli ismi konuşmacı olarak dinledik. İnsan Kaynakları çalışanlarının ilhama en az bir pazarlama departmanı kadar, en az bir satış departmanı kadar hatta bir reklam şirketi kadar ihtiyacı olduğunu savunuyorum. Bu açıdan zirve anlatılanların yorumlanması ve anlaşılması her kişinin zihinsel ve ruhi altyapısı ile bağlantılı olmak üzere bir çok katılımcının düşünmesine ve enerji almasına imkan vermiştir diye düşünüyorum….DEVAMI İÇİN

  • Aydan Çağ  – Çağın İnsan Kaynakları  (www.aydancag.com)

 İK Zirvesinin Ardından

MCT tarafından  bu yıl 13-14 Şubat’ta 18. İnsan Kaynakları Zirvesi 2013 düzenlendi. Ben maalesef sadece ilk güne katılabildiğim için ikinci günle ilgili yazılacak yazıları merakla bekliyorum. MCT ekibine davetleri ve bu güzel bol etkileşimci organizasyon için tekrar teşekkür ederim. Bu yıl çok fazla tweet atmayıp kağıt kalemle not almayı tercih ettim….DEVAMI İÇİN

  • Serhat Levent Kahyaoğlu – (www.gücümüzinsan.com)

 İnsan Kaynakları Zirvesi 2013 Genel Bakış

Geçen yazımda zirve ile ilgili notlarımı toparlayıp sizlerle paylaşacağımı söylemiştim. Hem okunabilirliği arttırmak, hemde paylaşımların niteliği açısından yazılarımı bölüm bölüm yayınlamayı uygun buldum.

  • Zirveye genel bakış
  • Ana oturumlar
  • Paraler oturumlar
  • Zirveden özel seçimlerle

Dört gün boyunca zirveyle ilgili yazılarımı okuyabileceksiniz. Ayrıca zirveye ait fotoğraflara flickr adresimizden göz atabilirsiniz. Katılamayan bir çok kişiye içerik bakımından tatmin edici bir yazı dizisi oluşturabilirim….DEVAMI İÇİN

  • Gülsün Müftügil –  (www.ikburada.com) 

Dört farklı paylaşımdan oluşuyor;

18.İnsan Kaynakları Zirvesi 1  –  2  Açılış ve Fuar Alanları – 3   Ana Oturumlar  – 4   Twitter Paylaşımları                                                         

18. İnsan Kaynakları Zirvesi’nin ardından aklımda kalanlar hep olumlu, keyifli anlar.

* Birbirinden kıymetli konuşmacıları dinledik.

* Bugüne kadar yüz yüze görüşme şansı yakalayamadığımız bloggerlarla tanıştık.

* Mct’nin açılış heyecanına tanık olduk. ….DEVAMI İÇİN

  • Çiğdem Özdemir Evren – (www.cigdemözdemirevren.net)

İK Zirvesi 2013 : Çıkarımlarım

Her sene heyecanla beklediğim İK Zirvesi biteli 2 gün oldu, ama her konferanstan sonra yayınladığım özet ve çıkarımlar yazısını yazamadım. Yazamadım çünkü bu zirveye dair sezdiklerimi abartıyor muyum diye tartmak istedim.Sonuç: bence abartmıyorum diyorum ve başlıyorum…..DEVAMI İÇİN

  • Merve Karaalioğlu – (www.hrroad.com)

Doğru İşe Doğru Klişe

Biliyorsunuzdur, MCT’nin düzenlediği İK Zirvesi bugün başladı. Her ne kadar katılamamış olmanın vermiş olduğu bir burukluk olsa da, canlı yayın yapmaları sayesinde bu burukluğumu biraz da olsa gidermiş oldum. Baştan aşağı dinleyebildiğim ve merakla beklediğim, hatta telefonlarım çalmasın diye dua ettiğim oturumlardan biri de Fazıl Oral’ın sunumuydu. Gerçekten başında oturup dinlememe değecek bir sunum olduğunu düşünüyorum, bu değeri de klasik olarak sizinle paylaşmadan geçemedim…DEVAMI İÇİN

  • Coco Maya de Medina – (www.hrkronikleri.blogspot.com)

Blogger Şapkam İle İK Zirvesi

Mct’ye blogger davetleri için teşekkürler!!! Davetiyeler medya evi tarafından gönderildi bu yıl, bloggerlara, sosyal medya-okurayazarlarına olan bu pozitif yaklaşımları umut vaad ediyor…..DEVAMI İÇİN

İşbirliği ve Gönüllülük Çağı – Yochai Benkler #İkZirve 1

MCT tarafından düzenlenen İK Zirvesi 13-14 Şubat tarihlerinde Lütfi Kırdar’da yapıldı. Davetli olarak katıldığım bu zirve yoğun temposuyla çok sayıda konuşmacıyı ağırladı. Zirveden aklımda kalan çok şey olduğu için snumlarla ilgili notlarımı bölüm bölüm aktarmak niyetindeyim. İK Zirvesinde bahsetmek istediği İlk konuşmacı Yochai Benkler ve onun anlattığı toplumsal işbirliği konusu…..DEVAMI İÇİN

İnsan Odaklı İK #İkZirvesi 2

MCT tarafından düzenlenen İK Zirvesinde en çok üzerinde durulan konulardan biri, bir personelle çalışmadığımız, insanla çalıştığımız, onun özel olduğuna, değerli olduğunu görmemiz gerektiğiydi. İK’nın daha çok rakamlarla uğraştığını ama bundan sonraki senelerde rakamlarla bilgisayar programlarının uğraşacağını, İnsan Kaynakları çalışanlarının artık ana konularının insan olduğunu söyleyebilirim…..DEVAMI İÇİN

Not :

Zirveyle ilgili bildiğim kadarı ile şu ana kadar yayınlanan paylaşımlar bu kadar.Eğer yayınlanan ve bilmediğim ik blog paylaşımlar varsa benimle iletişime geçilebilir ekleme de bulunabilirim.

Saygılarımla

Bir Cevap Yazın

