Blogum 2 Yaşında (2013’e Merhaba ve Özel Teşekkürler)

Merhaba değerli  bloggerlar ve blog okuyucuları…

İlk önce yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,sağlık,başarı ve nice mutlu seneler dilerim.

Bugün blogum 2 yaşında.Şöyle geriye bir baktığımda zaman ne çabuk geçmiş şaşırıyor insan…images

Blog dünyasıyla profesyonel olarak ne zaman tanıştın sorusuna şöyle cevap verebilirim:

Her şey 2011 Nisan ayından itibaren Linkedin’le tanışmam ardından Haziran sonu itibari ile işimden ayrılarak kariyer hayatıma değişikliğe gitmekle başladı.

Blogların özgeçmiş görevi gördüğü,mesleki gelişimi ve network’ü kuvvetlendirdiği,ar-ge’ye ve yaratıcılığa şevk ettiğinin farkında değildim. İlgi duyduğum ve kariyer hedefim arasında yer alan İnsan Kaynakları Yönetimi ile ilgili araştırma sürecine girdikten sonra Kaynagım İnsan blogu sahibi ve İK Yönetim Danışmanı sevgili İpek Aral Kişioğlu’nu sosyal medyadan fark edip blogunu takip etmeye başladım.Böylece blogun önemini görüp bende bir şeyler yapmam gerektiğini anladım.(İpek Aral hanımefendi bu bağlamda benim için bir idoldür.)

2011 yılının ikinci çeyreğini yabancı dilimi geliştirme süreciyle geçirdim .

2012 Ocak ayı ile beraber blogumu ancak aktifleştirebildim.Blog içeriğini insan kaynakları,sosyal medya ve eğitim oluşturmaktaydı.Bende bu alanlarla ilgili olarak Ocak ayından itibaren sayısız makale okumaya,video izlemeye ve düzenlenen etkinlikleri takip etmeye çalıştım.Bir anda kendimi sonsuz bilgi deryasının içinde buluverdim.Her öğrendiğim şey bana farklı bakış açıları,yeni yöntemler öğretti.Bu arada elimden geldikçe özgün içerikte yazılar üretmeye çalıştım.

2012 yılında blogumla ilgili bir değerlendirme yaptığımda;

  • Ocak-Aralık arası toplam 54 paylaşımda bulundum.Bunlardan 44’ü bana ait diğer 10’nu da kaynak göstererek yayınladığım alanında uzman kişilere ait yazılardır.
  • Bloguma abone olanlar 234 kişi,Ocak-Aralık aylarında blog izleme sayısı 5330.
  • Kasım ayından itibaren cvyolla.com adlı kariyer sitesinde iki haftada bir yazılarım yayınlanmaya başaldı.

2012 yılında Sosyal Medya Kanalları ile ilgili değerlendirme yapacak olursam;

  • Linkedin profesyonel ağ sayısı 98
  • Twitter takipçim 220
  • Facebook üye sayısı 337

Bir taraftan da iş arama süreci diğer taraftan da zengin içerik yaratmak adına yazılarımda titiz ve özene gitmem nedeniyle blog yazılarımın sayısını yükseltemedim.

2013 yılında kariyer hayatımda gerçekleştirmek istediklerim;

  • Deneyim,bilgi ve yetkinliklerim doğrultusunda kurumsal bir firmada iyi bir yöneticiye sahip olmak,
  • Kariyer hayatıma daha donanımlı,daha sinerji dolu bir şekilde devam etmek ve başarılarımla da çalışacağım kurumu en iyi şekilde temsil etmektir.

2013 yılında ayrıca yapmak istediklerime gelince ;

  • Başta PERYON KONGRESİ VE İNSAN KAYNAKLARI ZİRVESİ olmak üzere yıl içerisinde düzenlenecek olan organizasyonlara katılmak,sektörle ilgili başarılı insanlar ile iletişim halinde bulunmak,
  • İnsan kaynakları yönetimi olmak üzere mesleki kitaplara, bloglara daha çok ağırlık vermek,
  • Mesleki kütüphanemi zenginleştirmek,daha çok mesleki yazılar üretmek,
  • İK Blog yazarları ile farklı platformlarda  yer almak olacak…

Sıra geldi özel teşekkürlere…

2011 yılının ortalarından itibaren sosyal medyadan gerek görsel gerek metinsel çalışmalarını bizzat yakından takip ettiğim,mesleki bilgilerimin gelişiminde ve bakış açılarımın farklılaşmasında emeği bulunan çok değer verdiğim insanlara gelince;

Sonsuz teşekkürlerimi,en derin sevgi ve selamlarını sunarım…

Bir Cevap Yazın

